Odwiedzasz stronę Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka

Obserwuj nas w mediach

Dyrekcja i grono pedagogiczne

Dyrekcja Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka w Pszczynie:

  • Dyrektor: mgr Grzegorz Kuczera
  • Wicedyrektorzy: mgr Romana Baron, mgr Beata Cieszewska

Skład Rady Pedagogicznej z określeniem kwalifikacji:

  1. Antos-Zawiślak Ewa – nauczyciel przedmiotów zawodowych, oligofrenopedagog, terapeuta zajęciowy;
  2. Bałuch Michalina – nauczyciel wychowania fizycznego, oligofrenopedagog, instruktor gimnastyki korekcyjnej;
  3. Banasik-Kędzior Kinga – nauczyciel oligofrenopedagog, psycholog, logopeda, członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
  4. Baranowska Magdalena – nauczyciel oligofrenopedagog, logopeda, terapeuta pedagogiczny;
  5. Baron Romana (wicedyrektor szkoły) – nauczyciel muzyki, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, trener EEG biofeedback
  6. Błąkała Małgorzata – nauczyciel matematyki i fizyki, oligofrenopedagog;
  7. Cieszewska Beata (wicedyrektor szkoły) – nauczyciel wychowania fizycznego, oligofrenopedagog, instruktor gimnastyki korekcyjnej;
  8. Czembor Ewa – nauczyciel oligofrenopedagog, tyflopedagog, surdopedagog, trener zajęć metodą Tomatisa
  9. Chrapkiewicz Agnieszka – nauczyciel informatyki i podstaw przedsiębiorczości, oligofrenopedagog, doradca zawodowy, terapeuta pedagogiczny;
  10. Czernik Wojciech – nauczyciel informatyki, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny;
  11. Dawczyńska Monika – nauczyciel j. angielskiego, edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog;
  12. Dziech Sebastian – nauczyciel wychowania fizycznego, edukacji dla bezpieczeństwa, oligofrenopedagog, instruktor gimnastyki korekcyjnej, siatkówki, trener koszykówki, pedagog resocjalizacyjny;
  13. Gimel Monika – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
  14. Goc Joanna – nauczyciel muzyki, plastyki, j. angielskiego, logopeda, członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
  15. Golda Ewa – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny;
  16. Herok-Duc Aleksandra – nauczyciel oligofrenopedagog, psycholog, terapeuta zajęć SI, członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
  17. Jonkisz Bernadeta – nauczyciel religii, oligofrenopedagog, pedagog resocjalizacyjny;
  18. Kokoszka Elżbieta – nauczyciel oligofrenopedagog, psycholog;
  19. Korczyk Barbara – nauczyciel historii, wiedzy o społeczeństwie, oligofrenopedagog, logopeda;
  20. Kornecka-Kubska Stanisława – nauczyciel oligofrenopedagog, członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, technik fizjoterapii, terapeuta bilateralnej integracji, terapeuta ręki i czaszkowo-krzyżowy;
  21. Kowalczyk Dominika – nauczyciel oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny;
  22. Kowalska Aleksandra – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, surdopedagog, logopeda, pedagog szkolny, koordynator zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
  23. Krzyżowska Dorota – nauczyciel j. polskiego, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, pedagog resocjalizacyjny;
  24. Kuboszek Magdalena – nauczyciel oligofrenopedagog, logopeda;
  25. Kuczera Grzegorz (dyrektor szkoły) – nauczyciel wychowania fizycznego, techniki, oligofrenopedagog;
  26. Kuczera Urszula – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta zajęć SI, terapeuta ręki i czaszkowo-krzyżowy;
  27. Kunysz-Pudełko Magdalena – nauczyciel plastyki, oligofrenopedagog, terapeuta integracji międzypółkulowej;
  28. Kutarba Beata – nauczyciel j. polskiego, oligofrenopedagog, pedagog resocjalizacyjny, trener EEG biofeedback;
  29. Lach Tomasz – nauczyciel techniki, geografii, informatyki, oligofrenopedagog;
  30. Langer Radosława – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny;
  31. Lejawka Zbigniew – nauczyciel muzyki, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, tyflopedagog, muzykoterapeuta;
  32. Lorenc Magdalena – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta SI, terapeuta pedagogiczny, członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
  33. Mizera Jakub – nauczyciel wychowania fizycznego, oligofrenopedagog, terapeuta uzależnień;
  34. Mosór Elżbieta – nauczyciel przyrody i geografii, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, trener umiejętności społecznych;
  35. Niebudek Janina – nauczyciel przedmiotów zawodowych, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny;
  36. Obłąk Aleksandra – nauczyciel oligofrenopedagog, surdopedagog;
  37. Odorska Marta – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, logopeda, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta;
  38. Oszmaniec Agata – nauczyciel j. angielskiego, oligofrenopedagog, terapeuta ręki;
  39. Pająk Monika – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog;
  40. Piontek Monika – nauczyciel oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, pedagog szkolny;
  41. Pławecka-Brauntsch Aleksandra – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta zajęć metodą Warnkego;
  42. Protasewicka Marzenna – nauczyciel oligofrenopedagog;
  43. dr Prysak Dorota – nauczyciel oligofrenopedagog, psycholog;
  44. Rakus Mirosława – nauczyciel geografii, oligofrenopedagog, animator kultury i reżyser teatru;
  45. Rok Małgorzata – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, pedagog resocjalizacyjny;
  46. Rożnawska Marcela – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog;
  47. Ryś Małgorzata – nauczyciel oligofrenopedagog, terapeuta zajęć SI, instruktor gimnastyki korekcyjnej, fizjoterapeuta, członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
  48. Sadlok Anna – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog;
  49. Siuta Barbara – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta zajęć SI;
  50. Sojka Aleksandra – nauczyciel wychowania fizycznego, oligofrenopedagog, instruktor gimnastyki korekcyjnej, terapeuta zajęć SI;
  51. Strączek Aleksandra – nauczyciel plastyki, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, pedagog resocjalizacyjny;
  52. Stuglik Katarzyna – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog;
  53. Szczygieł Monika – nauczyciel bibliotekarz, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, dogoterapeuta;
  54. Szklanny Dorota – nauczyciel religii, oligofrenopedagog;
  55. Świętek Jolanta – nauczyciel matematyki, oligofrenopedagog;
  56. Urbańczyk Karolina – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, logopeda;
  57. Wagstyl Mirela – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta;
  58. Waliczek Agnieszka – nauczyciel religii, oligofrenopedagog, terapeuta zajęć SI;
  59. Warzecha Nowok Dorota – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedag, terapeuta pedagogiczny, tyflopedagog;
  60. Wiera Aleksandra – nauczyciel przyrody, biologii i chemii, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny;
  61. Winek Jadwiga – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, resocjalizator i socjoterapeuta;
  62. Wiencek-Sawka Agnieszka – nauczyciel j. polskiego, historii, oligofrenopedagog, trener zajęć EEG biofeedback, resocjalizator i socjoterapeuta;
  63. Wiktorczyk Marcela – nauczyciel oligofrenopedagog, fizjoterapeuta, terapeuta zajęć SI, członek zespołu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
  64. Włodek Piotr – nauczyciel wychowania fizycznego, oligofrenopedagog, instruktor gimnastyki korekcyjnej, sportu i rekreacji: pływanie, piłka siatkowa, narciarstwo;
  65. Wojtylak Izabela – nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie oraz historii i teraźniejszości, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny;
  66. Zieleźnik Beata – nauczyciel matematyki, podstaw przedsiębiorczości, oligofrenopedagog, doradca zawodowy, terapeuta pedagogiczny, resocjalizator, socjoterapeuta;
  67. Żemła Ewelina – nauczyciel oligofrenopedagog, pedagog resocjalizacyjny, terapeuta zajęć metodą Warnkego;

Aktualności

W dniu 4 kwietnia 2025 roku w naszej szkole odbyła się wyjątkowa impreza pod nazwą „Zabawy sensoryczno-ruchowe z niebieskim w tle”. W

Światowy Dzień Świadomości Autyzmu, obchodzony corocznie 2 kwietnia, ma na celu zwiększenie wiedzy i zrozumienia na temat autyzmu. Tego dnia na całym

Obserwuj nas w mediach

Przejdź do treści