STRONA GŁÓWNA     KONTAKT     INFORMATOR O SZKOLE     STOWARZYSZENIE "RAZEM"     NASZ PATRON

MENU

Ø  WOM Katowice
Ø  Pszczyna

WYCIECZKA W GÓRY

Jesienna, jeszcze ciepła pogoda sprzyja wszelkiego rodzaju aktywności ruchowej oraz wypoczynkowi na świeżym powietrzu. Zaopatrzeni w plecaki, mocne buty oraz dobre humory, z uśmiechniętym słoneczkiem na niebie uczniowie SP 23 i ich nauczyciele, 30. 09. 2006 r. wybrali się na wycieczkę w pobliskie Beskidy. Po blisko godzinnej jeździe autobusem dotarliśmy do Brennej, a konkretnie na sam jej koniec. Potem, już piechotą , skierowaliśmy się w stronę Przełęczy Karkoszczonka. Trasa nie była zbyt trudna. Łagodne wzniesienie umożliwiało spokojny spacer i możliwość podziwiania górskich krajobrazów. Jednak niespodziankę przyniósł nam końcowy odcinek drogi, który nagle stał się stromy i trzeba było wykrzesać resztkę sił, by dotrzeć  do celu. Ale warto było ! Po wejściu na szczyt zaparło nam dech w piersiach. Przed nami rozpościerał się przepiękny widok na Przełęcz. Oświetlona słońcem dolina mieniła się wszystkimi kolorami jesieni. Szkoda, że nasze aparaty fotograficzne nie potrafiły w pełni oddać atmosfery tego miejsca. Nasyciwszy oczy zeszliśmy niżej – do „Chaty Wuja Toma”. Tam opróżniliśmy z jedzenia nasze plecaki, odpoczęliśmy i po harcach na pobliskiej łączce ruszyliśmy w drogę powrotną. Do domu wróciliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni z przeżytej wycieczki.