STRONA GŁÓWNA     KONTAKT     INFORMATOR O SZKOLE     STOWARZYSZENIE "RAZEM"     NASZ PATRON

MENU

Ø  WOM Katowice
Ø  Pszczyna

Wycieczka ze szkolnym kołem PTTK

W sobotę 2 października członkowie naszego Szkolnego Koła PTTK brali udział w XVIII RAJDZIE GÓRSKIM MŁODZIEŻY POWIATU PSZCZYŃSKIEGO. Podzieleni na grupy wędrowaliśmy szlakami Beskidu Żywieckiego. Wszystkie wędrujące grupy spotkały się w Schronisku na Przegibku. Pogoda była piękna. Ciepło, słonecznie z bajkowymi widokami. Przewodnicy którzy z nami wędrowali wykazali się niesamowitą cierpliwością i poczuciem humoru. Przekazywali też wiele ciekawych informacji. W scenerii, że tylko położyć się i wdychać zdrowe górskie powietrze, rozwiązywaliśmy quiz dotyczący regionu po którym wędrowaliśmy. Była to najmniej zabawna część. Trzeba było pracować z mapą, a niektórzy z nas nie wiedzieli nawet gdzie góra a gdzie dół. Była to niestety mapa turystyczna. Trochę pomagał pan Tomek, trochę nasza Przewodniczka. Nie zajęliśmy żadnego miejsca ale świetnie się bawiliśmy. Można było też sprawdzić czy potrafimy współpracować ze sobą. Potrafimy. Trasa miała być łatwa. Na zdjęciach zobaczycie, że chyba niekoniecznie była to prawda. Doły, wykroty, niespodziewane kałuże i potoki. Nasze buty wyglądały okropnie. Jak powiedział nasz Przewodnik najgorsze jest pierwsze utopienie butów w błocie, później przestaje się na to zwracać uwagę. I tak było, wierzcie. Dziewczyny rozpaczały tylko za pierwszym razem, później myślały już tylko żeby dojść do schroniska i usiąść. Było bardzo fajnie. Wróciliśmy wieczorem zmęczeni ale zadowoleni. Niech żałują ci którzy zdezerterowali bo nie chciało im się tak wcześnie rano wstawać. My wybieramy się na rajd w przyszłym roku. Dziękujemy organizatorom rajdu za świetna zabawę.